جک آرام بند

جک در برای آرام بسته شدن درب منازل و ادارات

جک آرام بند

جک در برای آرام بسته شدن درب منازل و ادارات

آرام بند درب ورودی بیرون شامل یک موتور و دو بازو می باشد که بدنه یا همان موتور روی درب سمت لولا نصب می شود که جای دقیق آن نسبت به عرض درب تعیین می شود تا جک آرام بند درب ورودی بخوبی بتواند درب را کنترل کند و بازوی آن نیز نسبت به همان بدنه کمی جلوتر نصب می شود که بازو در اکثر موارد باید صاف باشد ولی در برخی موارد خاص با توجه به تشخیص نصاب متخصص میتوان در مواردی که درب سنگین شده باشد یا بازو اجازه باز شدن به اندازه کافی را ندهد بازو را قدری خم کرد تا بتوان سفتی و سنگینی درب را کم کرد تا آرام بند درب بیرون درب را سنگین نکند و به راحتی باز شود.

بایگانی
  • ۰
  • ۰

تنظیم انواع جک آرام بند

تنظیم انواع جک آرام بند

تنظیم سرعت اولیه جک آرام بند مناسب با وزن درب شما

جهت جلوگیری از کوبیده شدن در

تنظیم سرعت ثانویه جک آرام بند جهت بستن قفل برقی

تظیم جک آرام بند درب ورودی

توجه توجه:

هرگز پیچ تنظیم سرعت را بیشتر از ٢ بار بر خلاف جهت عقربه های ساعت (از جایی که در کارخانه تنظیم شده است) نچرخانید . عدم رعایت این نکته باعث خارج شدن پیچ از جای خود و در نتیجه بیرون ریختن مایع داخلی آرام بند و از کار افتادن دستگاه می شود.

نکته:

در فصول تابستان و زمستان ،روغن موجود در بدنه آرام بند منبسط و منجمد می شود که این امر موجب اختلال در سرعت باز و بسته شدن درب می شود. برای رفع این مشکل تنها کافی است پیچ تنظیم سرعت را سفت و یا شل کنید.

Posted in Uncategorized | Tagged , , , , , ,

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی